in

Cillian Murphy-Anne Hathaway: Ενώνουν τις δυνάμεις τους στη νέα καμπάνια του οίκου Versace

Είναι δύο super λαμπερά πρόσωπα, που τώρα ενώνουν τις δυνάμεις τους και το αποτέλεσμα είναι άκρως εντυπωσιακό! Από τη μία ο Cillian Murphy κι από την άλλη, η Anne Hathaway…

Αυτό είναι το νέο ανατρεπτικό δίδυμο που πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια της συλλογής “Versace Icons”, του ιταλικού οίκου, με τα πρώτα πλάνα από τη φωτογράφιση να έχουν ήδη προκαλέσει αίσθηση.

Πριν λίγες ώρες, η Donatella Versace, μέσω σχετικής ανακοίνωσής της στο Instagram τόνισε πως οι δυο stars του Hollywood είναι τα νέα “icons” του πολυτελούς brand, σημειώνοντας:

“Δυνατοί, αποφασιστικοί, εμβληματικοί. Για μένα, η Anne και ο Cillian είναι δύο από τους μεγαλύτερους σύγχρονους ηθοποιούς. Απίστευτα ταλαντούχοι και ευγενικοί άνθρωποι, τους οποίους θαυμάζω και σέβομαι. Πολύ Versace”.

“Έχω γνωρίσει πολλές δυνατές, συναισθηματικά συνειδητοποιημένες, φιλόδοξες, αληθινές, αστείες, περήφανες, αγαπημένες, σέξι, έξυπνες, ταλαντούχες, γενναιόδωρες, μοναδικές γυναίκες Versace, όπως η Donatella. Μια γυναίκα Versace έχει το θάρρος να είναι ο εαυτός της. Είμαι πολύ χαρούμενη, είναι τιμή μου που είμαι μία από αυτές και είμαι ενθουσιασμένη που ξανασμίγω με την οικογένεια Versace για τη νέα καμπάνια Icons”, σημείωσε η Anne Hathaway, μιλώντας για τη νέα καμπάνια του ιταλικού οίκου, ενώ από τη δική του πλευρά, ο Cillian Murphy ανέφερε: “Η συνεργασία με τη Donatella, από την κοινή χρήση αναφορών εικόνων μέχρι την επιλογή της μουσικής των Fountains D.C. για το video, είχε ως αποτέλεσμα μια καμπάνια που αντικατοπτρίζει το ποιος είμαι”.

Το διαφημιστικό σποτ, αντλεί έμπνευση από τις καμπάνιες Versace Men’s της δεκαετίας του 1990, με τους δύο ηθοποιούς να ενώνουν τις δυνάμεις τους και το τελικό αποτέλεσμα να είναι απλά μαγικό!

What do you think?

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Breakfast o’clock: Πεντανόστιμη ομελέτα με σολομό και τυρί κρέμα

Kristin Davis: Γιατί “αρνείται” να μείνει για πάντα νέα;