in

Το Instagram του οίκου Louis Vuitton στους ρυθμούς της Ελλάδας

Η Ελλάδα βρίσκεται για μία ακόμη φορά στο επίκεντρο, συγκεντρώνοντας επάνω της όλα τα βλέμματα.

Ο οίκος Louis Vuitton επέλεξε το νησί της Μήλου, για τις ανάγκες της νέας του καμπάνιας κι ένα από τα πιο όμορφα και δημοφιλή νησιά της Ελλάδας, αποτελεί θέμα συζήτησης σε ολόκληρο τον κόσμο.

Η πασίγνωστη φωτογράφος, Βιβιάν Σάσεν -όπως ανέφερε η ίδια- επέλεξε το συγκεκριμένο νησί καθώς συμβολίζει την ελευθερία κι έχει μία ιδιαίτερη ενέργεια και δυναμική.

Στην καμπάνια πρωταγωνιστεί μία παρέα παιδιών που εξερευνούν μερικές από τις αμμώδεις παραλίες του νησιού, με τα καταγάλανα νερά και τη χρυσαφένια αμμουδιά, ενώ το σκηνικό συμπληρώνουν οι μοναδικές δημιουργίες του γαλλικού οίκου.

“Λουσμένες σε φυσική ομορφιά. Πλέοντας στο Αιγαίο, οι σιλουέτες των παιδιών μεταδίδουν μια αίσθηση ελευθερίας με το φως του αύριο, στην νέα καμπάνια της Louis Vuitton”, αναφέρεται σε ένα από τα post του οίκου στο Ιnstagram.

Η Μήλος έχει την τιμητική της κι η ομορφιά της Ελλάδας ταξιδεύει σε όλο τον κόσμο!

What do you think?

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Weekend getaway: Οργανώστε την βαλίτσα σας εύκολα και γρήγορα

Συγκλονίζει η Ούμα Θέρμαν: “Αυτή ήταν η πιο δύσκολη απόφαση της ζωής μου”